Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:17:58+01:00
Każda Babcia była małą dziewczynka.
Każdy Dziadek biegał kiedyś za piłka.
Chodzili do szkoły, potem dorastali,
Mieli piękne marzenia, cieżko pracowali.

Wychowali swoje dzieci ...
A czas leci, leci, leci ...
Dzisiaj na pociechę mają
Wnuki, które Ich kochaja.

Dzisiaj jest Dzień Babci i święto Dziadziusia,
O tym dniu pamięta każda mała wnusia.
My - wasi wnuczkowie - również pamiętamy
I swoim najbliższym życzenia składamy.

Życzymy Ci, Babciu samych dni słonecznych,
Pogodnych, wesołych, takich jak ten wierszyk.
Żebyś nie miała nigdy żadnych zmartwień,
By się spełniło każde z Twoich pragnień.

Żebyś się czuła co dzień jak królowa
I by Cię o nic nie bolała głowa.
A Tobie, Dziadku, czego życzyć mamy?
Żebyś u Babci miał tak jak u mamy:

Dużo czasu wolnego, same przyjemności,
Jak najmniej kłopotów i wiele radości!
Nic do naprawiania, dźwigania, trzepania,
Tylko miękki fotel i coś do chrupania.

A jak już się spełnią te nasze życzenia,
Gdy w domu nie będzie już nic do zrobienia,
Wtedy się Dziadkowie odświętnie ubierzcie
I swoje Babcie na spacer zabierzcie.

A tak przy okazji ... zaproście też nas,
Bo bardzo lubimy spędzać z Wami czas!
2 5 2
2010-01-20T18:20:39+01:00
Dla babci:
•Babciu nasza ukochana,
nie bądź nigdy zatroskana,
niechaj wdzięcznych wnucząt koło, zawsze widzi Cię wesołą!
Niechaj w zdrowiu długie lata dni Twe płyną w pomyślności,
niech Twe chwile radość splata pośród wnucząt swych miłości!

•Tak wiele mnie nauczyłaś,
tak wiele uśmiechu mi dałaś,
na spacery ze mną chodziłaś,
kiedy byłam jeszcze mała.
Do snu nuciłaś piosenki,
byłaś zawsze blisko mnie
więc podziękować Ci, Babciu
za to wszystko chcę.
Żyj długo w spokoju i uśmiechaj się,
bo uśmiech jest najważniejszy
i to, że kocham Cię.

Dla dziadka:
•Tyle wierszy jest o babci, cioci, mamie, tacie.
Za to Dziadka literaci, obdarzyli skromniej.
Aby uzupełnić luki, słowa pięknie kładę.
Chórem zawołajcie wnuki : Niech nam żyje Dziadek!

•Dzisiaj mamy święto dziadka, okazja niezwykle rzadka.
Ja dziadziusia kocham szczerze, w jego słowa zawsze wierzę.
Mój dziadek ma swoje zdanie, budzi we mnie zaufanie.
To naprawdę trzeba przyznać, dziadek fajny jest mężczyzna.
Kiedy dzień dziadka zaświta, wiązanką kwiatów go witam.
Bądź zdrowy dziadku kochany i bądź zawsze razem z nami.
1 5 1
2010-01-20T18:21:37+01:00
Babciu, babciu co Ci dam
tylko jedne serce mam ,
a w tym sercu róży kwiat
żyj nam babciu żyj sto lat !!!

Dla dziadka
Kiedy Dziadek był malutki,
to nie nosił adidasów tylko butki,
nie miał wąsów ani brody,
no i nie chciał jeść marchewek tylko lody
i co, i co że Dziadek urósł trochę,
że lat ma trochę więcej niż dwa plus trzy plus osiem,
i co, i co to ważne, że mam Dziadka, że bardzo Kocham go i lat mu życzę sto 100!!!
2 5 2