Odpowiedzi

2009-09-30T16:31:48+02:00
A)-6,2:3,1-(-2,1*10)=-2+21=19
b)2*[3i1/4-(-3,75)]*3,5=7*[3,25-(-3,75)]=7*(-0,5)=-3,5
c)3*(-10)²+(-3)³=300-27=273
d)(-9)*(-8)-5*(-10²)=72+500=572
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T16:39:21+02:00
A)-6,2:3,1-(-2,1×10)=-6,2:3,1-(-21)=-6,2:3,1+21+-2+21=19
b)2×[3¼-(-3,75)]=2×[3,25+3,75]×3,5=2×7×3,5=49
c)3×(-10)²+(-3)³=3×100-27=300-27=273
d)(-9)×(-8)-5×(-10)²=72-5×100=72-500=-428