Odpowiedzi

2010-01-20T18:21:29+01:00
Królestwo: zwierzęta
Typ:strunowce
Gromada:ssaki
Rząd:drapierzne
Rodzina:niedziwieciowate
Rodzaj:niedzwiec
Gatunek: niedzwiec brunatny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:22:10+01:00
Królestwo zwierzęta
Domena eukarioty
Królestwo zwierzęta
Typ strunowce
Podtyp kręgowce
Gromada ptaki
Podgromada Neornithes
Nadrząd neognatyczne
Rząd papugowe
Rodzina papugowate
Podrodzina papugi
Rodzaj Ara

Królestwo: rośliny
Domena: jądrowce
Królestwo: rośliny
Klan: rośliny naczyniowe
Klasa: okrytonasienne
Rząd: bukowce
Rodzina: bukowate
Rodzaj: dąb
1 4 1
2010-01-20T18:28:08+01:00
Rośliny:
Szafran
gromada:okrytonasienne
klasa:jednoliścienne
rząd:kosaćcowce
rodzina:kosaćcowate
rodzaj:szafran
gatunek:crocus sativus

Zwierzęta:
Pantera śnieżna
Typ:strunowce
Gromada:ssaki
Rząd:drapieżne
Rodzina:kotowate
Rodzaj:Uncia
Gatunek:
2 2 2