Odpowiedzi

2010-01-20T18:21:52+01:00
Trzeba byc otwatrym na slowo Boze, czyli kazda ewangelie przemyslec i wyciagnac z niej wnioski na zycie. Sluchac slowa bozego z szacunkiem i nie wysmiewac Go
2010-01-20T18:22:47+01:00
Aby być urodzajną glebą należy uczęszczać do kościoła,modlić się,pomagać innym oraz szanować swoich bliźnich.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:25:55+01:00
Musimy być dobrzy! Musimy głosić wiarę!Musimy... Jezus Chrystus wypełnił wolę Ojca i w ten sposób zbawił nas, nasze dusze. Więc i my wypełnijmy wolę Ojca głośmy Królestwo Boże, żyjmy według Przykazań. Żyjmy tak aby inni brali z nas przykład, aby patrząc na nas na nasze życie mówili: oni są prawdziwymi Chrześcijanami!



Mam nadzieję, że pomogłam.