Odpowiedzi

2010-01-20T18:22:22+01:00
Książka Ten Obcy jest bardzo fajna.Myśle że warto ją przeczytac.Mozna sie dowiedziec rożnych ciekawych rzeczy o naszych rówieśnikach.Bardzo zaciekawiła mnie ta książka.
7 2 7
2010-01-20T18:22:49+01:00
Lektura "Ten obcy" jest lekturą bardzo mądrą . Ta lektura nauczyła mnie że nie wolno kłamać ponieważ kłamstwo ma krótkie nogi . Czytając książkę "Ten obcy" uczymy się wytrwałości dzięki bohaterowi Zenkowi .
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:25:18+01:00
Uważam powieść Ireny Jurgielewiczowej, pod tytułem ,, Ten Obcy'' za bardzo wartościową książkę. Opowiada ona o problemach młodzieży, związanych z rozterkami sercowymi, trudnym dojrzewaniem,oraz przyjaźni. Ponadto porusza problem alkoholizmu, trudnego dzieciństwa, problemów rodzinnych głównego bohatera.
Jest to książka idealna dla młodzieży, ponieważ problematyka w niej przedstawiona, jest współczesna tak młodym ludziom.
16 4 16