Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:24:40+01:00
Moja mama uczestniczyła w ostatniej dekadzie.

Nad krajem panowała ogromna ewolucja.

Doktor postawił pacjentce złą diagnozę.

Wszyscy ludzie moga się integrować.
1 5 1
2010-01-20T18:27:36+01:00
Dziś w naszej szkole wybuchła wielka ewolucja .
wczoraj w szkole poznalismy nowe słoo "dekada " na jezyku polskim .
Na jezyku polskim musielismy odmienic przez przypadki wyraz diagnoza .

w szkole na polskim musielismy ułzoyc zdanie ze slowkami : integracja , diagnoza ..
Mam nadzieje ze mogą być :))