Odpowiedzi

2010-01-20T19:01:36+01:00
Organizm w ten sposób broni sie przed uszkodzeniami, wpływają na to: neuron pośredniczący, neuron ruchowy oraz receptor i neuron czuciowy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:07:03+01:00
Opisane zjawisko jest to reakcja organizmu na dany bodziec nazywany odruchem bezwarunkowym.Ich wykonywanie zachodzi bez udziału świadomości co jest istotne ze względu na skrócony czas reakcji, gdyż nie traci się go na analizowanie sytuacji, podejmowanie decyzji o wykonaniu czynności.Jest to Znaczenie obronne dla organizmu.
1 5 1