Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:28:36+01:00
Poniewaz gdy Partnerka czuje ze partner robi to z miloscia, szacunkiem i uczuciem wtedy wie ze ja kocha.. jesli nie robi tego z szacunkiem, Kobieta ma wrazenie ze jej nie kocha.. Jesli to jest Pierwszy raz kobiety, to partner musi pamietac o szacunku, uczuciu i milosci.. wtedy partnerka mniej sie denerwuje i miejszy bol ma podczas stosunku, a wieksza przyjemnosc.

;))
2010-01-20T18:29:18+01:00
Ponieważ partner podczas zbliżenia który nie jest traktowany z szacunkiem może się obrazic i co gorsza odejść od ciebie
2010-01-20T21:38:56+01:00
Ponieważ należy dać odczuć drugiej osobie, że jest dla nas ważna. Jest to ważne aby oboje partnerów czerpali przyjemność ze zbliżenia, a nie czuli się wykorzystani.