DAM WSZYSTKIE GWIAZDKI I NAJ



Wyobraz sobie, że jako Nel, bohaterka powieści "W pustyni i w puszczy " opowiadasz koleżankom o tym, jak Staś uratował słonia Kinga. Zapisz opowiadanie o tej przygodzie.(pamiętaj że to Nel jest narratorem)
do opowiadania możesz wprowadzić dialog

2

Odpowiedzi

2010-01-20T18:37:34+01:00
To było cudowne Staś uratował Kinga.Był bardzo dzielny.Ja bałabym się tak zrobić.Bardzo Mu za to dziękuję.Staś podłożył ładunek wybuchowy pod skałę i w ten sposób udrożnił przejście w skale.King mógł wtedy wyjść na wolność.




Nel.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T20:15:36+01:00
To było niesamowite przerzycie. Staś był taki mądry i dzielny. Uratował słonia którego pokochałam. Oswoiłam Kinga i nie chciałam go zostawić samego i bezbronnego. Staś oczywiście doskonale mnie zrozumiał. Wszystko dobrze przemyślał, aby nie zrobić mu krzywdy. Podłożył laski dynamitu i całe skały wystrzeliły w górę. :) (nie znalazłam lepszego słowa).King był na początku był przestraszony ale później miał już odwagę aby pójść z nami.



Myśle że pomoglam
7 4 7