Odpowiedzi

2010-01-20T18:37:16+01:00
Krzepnięcie krwi to założony proces enzymatyczny, do którego niezbędne są jony __wapnia__ i witamina __K__. Istota krzepnięcia plega na przemianie __rozpuszczonego w osoczu fibrynogenu__ w __sieć przestrzenną skrzepu__
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:44:51+01:00
Krzepnięcie krwi to założony proces enzymatyczny, do którego niezbędne są jony __wapnia__ i witamina __K__. Istota krzepnięcia plega na przemianie __rozpuszczonego w osoczu fibrynogenu__ w __nierozpuszczalną fibrynę, która tworzy przestrzenną sieć, tzw. skrzep__
1 5 1