Odpowiedzi

2010-01-20T18:44:56+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:45:46+01:00
A) 6 - (5 - x) - 4x = dla x = -2=30-2-4*2=28-8=20
-- -- __ __
b) 8z - 2 (5z + 6) + 7z - 4 = dla z = 3/4=8*3/4 - 2 (5*3/4 + 6)+7*3/4-4
-- __ -- __ --- __
=6-2(3 i 3/4 + 6)+5 i 1/4 -4=(15+24)+4 i 1/4=39+4 i 1/4=43 i 1/4
c) (x + y) - (x - y) = dla x = 0,75 i y = -0,5=(0,75+{-5})-(0,75-{-0,5})=
--- __ -- __ =0,70-0,70=0