1.Napisz charakterystykę wybranej osoby z lektury pt:"Opiół w rosole".
RELIGIA
2.Napisz uczynki miłosierdzia co do duszy.
INFORMATYKA
3.Co jest warunkiem prawidłowego wydrukowania dokumentu?

PILNE NA JUTRO PROSZĘ NAPISZCIE WSZYSTKO A DOSTANIECIE MAKSIUMUM PUNKTÓW OBIECUJĘ:):):):):):):

3

Odpowiedzi

2010-01-20T18:36:17+01:00
Uczynki miłosierdzia względem duszy
1. Grzeszących upominać.
2. Nieumiejętnych pouczać.
3. Wątpiącym dobrze radzić.
4. Strapionych pocieszać.
5. Krzywdy cierpliwie znosić.
6. Urazy chętnie darować.
7. Modlić się za żywych i umarłych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:40:30+01:00
Religia
1. Grzeszących upominać.
2. Nieumiejętnych pouczać.
3. Wątpiącym dobrze radzić.
4. Strapionych pocieszać.
5. Krzywdy cierpliwie znosić.
6. Urazy chętnie darować.
7. Modlić się za żywych i umarłych.

informatyka
1. dobrze załadowany papier
2. dobrze zamontowane kardridze z tuszem
3. oryginalne kardridze z tuszem
4. prawidłowe podłączenie drukarki do sieci oraz gniazda usb znajdującego się w komputerze
5. prawidłowo zainstalowana drukarka
2010-01-20T18:41:54+01:00
UCZYNKI MIŁOSIERNE CO DO DUSZY
1. Grzesznych upominać
2. Nieumiejętnych nauczać
3. Wątpiącym dobrze radzić
4. Strapionych pocieszać
5. Krzywdy cierpliwie znosić
6. Urazy chętnie darować
7. Modlić się za żywych i umarłych
UCZYNKI MIŁOSIERNE CO DO CIAŁA
1. Głodnych nakarmić
2. Spragnionych napoić
3. Nagich przyodziać
4. Podróżnych w dom przyjąć
5. Więźniów pocieszać
6. Chorych odwiedzać
7. Umarłych pogrzebać