Oblicz..
a) sumę liczby x i liczby o 1większej od x

b) sumę liczby a i sześcianu liczby b

c) liczbę o 3 mniejszą od iloczynu liczb a i b

d) liczbę 3 razy większą niż suma liczb n(do potęgi 2) i 25

e) iloraz sumy liczb a i b przez 4

Prosze o obliczenia ..

3

Odpowiedzi

2010-01-20T18:41:39+01:00
A) x+x+1= 2x+1
b) a+ b⁶
c)(a+b) -3
d)3(n²+25)= 3n²+75
e)(a+b):4
2010-01-20T18:44:02+01:00
A)x*(x+1)=x^2+x
b)a+b^3
c)a*b-3
d)3*(n^2+25)=3n^2+75
e)(a+b):4=a:4+b:4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T18:57:34+01:00
A) sumę liczby x i liczby o 1większej od x
b) sumę liczby a i sześcianu liczby b
c) liczbę o 3 mniejszą od iloczynu liczb a i b
d) liczbę 3 razy większą niż suma liczb n(do potęgi 2) i 25
e) iloraz sumy liczb a i b przez 4

a) x + x + 1
b) a + b³
c) a × b - 3
d) 3(n² + 25)
e) (a + b) ÷ 4