Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:45:36+01:00
W 19 WIEKU ŻARÓWKA,ponieważ bez swiatła wątpię żeby ktoś umiał żyć.
w 20 wieku samolot, każdy z nas napewno leciał samolotem,dzięki niemu można szybko i bezpiecznie dolecieć do celu
CZEKAM NA NAJ:**
10 3 10
2010-01-20T18:46:08+01:00
Myślę że symbolem XIX wieku powinna być żarówka , ponieważ trudne jest życie bez światła .
Za symbol XX wieku dałbym czajnik , ponieważ w życiu codziennym ciepłą woda to podstawa .

Nie wyobrażam sobie życia bez tych dwóch przedmiotów .
8 3 8