Odpowiedzi

2009-09-30T16:47:51+02:00
C) 33-4√22-6√22+16=49-10√22
d) 8√10+30-8-3√10=5√10+22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T16:49:16+02:00
C) (√11-2√2) (3√11-4√2)= powinien wyjść wynik 49-10√22
d) (2√5-√2) (4√2+3√5) = powinien wyjść wynik 22+5√10
mnożenie pierwiastków 2 klasa gimnazjum

c) (√11-2√2) (3√11-4√2)=3*11-4√22-6√22+8*2=33-10√22+16=49-10√22
d) (2√5-√2) (4√2+3√5) =8√10+6*5-4*2-3√10=5√10+30-8=5√10+22
1 5 1
2009-09-30T16:51:36+02:00
C) = 33 - 4 √22 - 6√22 + 16 = 49 - 10√22

d) = 8√10 + 30 - 8 - 3√10 = 22 + 5√10