Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:33:34+01:00
Bóg jest miłośerny i za grzeszy nie karze. Bóg dał człowiekowi wolną wolę i ,każdy ponosi konsekwencje swojego czynu. On kocha wszystkie dzieci tak samo. To logiczne,że jeśli ktoś zabije człowieka to musi iśc za to do więzienia i życ z myślą,że pozbawił inną osobę możliwości życia. Każdy kto uważa,ze karą Bożą są jego niepowodzenia to sądzę,że tak poprostu sobie wmawia. Zawsze lepiej jest zgonic winę na Boga, który nie może się bronic niż zastanowic się nad swoim postępowaniem. Powiedziane jest,że za cierpienie na ziemi człowiek dostąpi życia w niebie. To piekło co przechodzimy na ziemi to nasz krzyż z którego jesteśmy razliczani po śmierci. Należy postępowac z godnie z zasadami a nie będziemy miec niepowodzeń ani cierpiec.

(A jesli już łamac zasady to tak,żeby nikt się nie dowiedział:) ) Tego w nawiasie nie przepisuj:)
2010-01-20T19:33:47+01:00
Cierpienie i niepowodzenie to niekoniecznie kara za grzechy.Czasami Bug po prostu wystawia nas na próbę. Przypomnijmy sobie Hioba. To najlepszy przykład. Był bardzo pobożny oddany bogu, a doznał wielu cierpień. Pan Bóg wynagrodził to mu tysiąckrotnie. Kolejnym przykładem jest Jezus. Całkowicie niewinny umarł na krzyżu, jako przestępca, co było całkowitą nieprawdą. Życie to cierpienie i niepowodzenie to częściej szatan je na nas zsyła. Gdy przezwyciężymy trudne chwile życie stanie się lekkim, bo najtrudniejsze będziemy mieli za sobą.