Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:46:32+01:00
Rodzaje tekstów

Poniżej znajduje się lista głównych rodzajów tekstów, które mogę tłumaczyć z zachowaniem najwyższych standardów jakości:

* Informacje prasowe, broszury produktów, materiały marketingowe
* Strony internetowe, w tym prezentacje Flash
* Oprogramowanie i pomoc online
* Katalogi produktów, prezentacje handlowe produktów, dane techniczne produktów
* Instrukcje obsługi i dokumentacja dla użytkowników
* Kodeksy postępowania, raporty środowiskowe, procedury bezpieczeństwa
* Teksty ogólnotechniczne, oficjalne dokumenty (tzw. białe księgi)
* Instrukcje serwisowe, instrukcje konserwacji
2010-01-20T18:46:50+01:00
Jeśli chodzi o wypowiedzi to:
-opis
-charakterystyka
-notatka
-opowiadanie
-wywiad
-dialog