Zadanie.3:
zapisz w postaci jednomianu odpowiedź do zadania:..

a) Adam kupił m czekolad po 3zł, ile zapłacił za te czekolady?

b) Jola ma x cukierków, a kasia 8 razy więcej. Ile cukierków ma kasia?

c) Długość boku kwadratu jest równa a. ile wynosi pole kwadratu?

d) Długość odcinka jest równa x. Ile wynosi długość odcinka n razy dłuższego?

e) W ciągu roku człowiek traci około k włosów. ile ich straci w ciągu x lat?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:48:00+01:00
A) Adam kupił m czekolad po 3zł, ile zapłacił za te czekolady?
3m

b) Jola ma x cukierków, a kasia 8 razy więcej. Ile cukierków ma kasia?
8x

c) Długość boku kwadratu jest równa a. ile wynosi pole kwadratu?
p=a^2

d) Długość odcinka jest równa x. Ile wynosi długość odcinka n razy dłuższego?
nx

e) W ciągu roku człowiek traci około k włosów. ile ich straci w ciągu x lat?
kx
13 4 13
2010-01-20T18:48:47+01:00
A) 3m

b) 8x

c) a²

d) nx

e) kx
11 4 11
2010-01-20T18:51:16+01:00
A) m*3=3m zapłacił 3m
b)x*8=8x Kasia ma 8x cukierków
C)P= a*a pole kwadratu wynosi a kwadrat
d)x*n odcinek ma długość n*x (*- oznacza razy)
e)k* x W ciagu x lat człowiek straci k*x włosów
9 4 9