Odpowiedzi

2009-09-30T17:57:51+02:00
Pasożyty odżywiają się ze szkodą dla żywiciela
organizm cudzożywny pobiera ze środowiska substancje niezbędne do podtrzymania funkcji życiowych beż szkody dka żywiciela


TYLKO TAK MOGĘ POMÓC ALE MYŚLĘ,ŻE CI POMOGŁAM
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • inn8
  • Początkujący
2009-09-30T19:51:46+02:00
Organizmy cudzożywne np. drapieżniki polują na swoją ofiarę a potem ją zabiją, natomiast pasożyty tego nie robią. Szkodzą swojemu żywicielowi, ale nie powodują jego śmierci, gdyż wtedy same by zginęły.
1 5 1