Pomóżcie mi proszę z matematyki mam to na jutro .Z góry dzięki
a)Zamień na hektary 0,5km kw.4200cm.38a.6270a.491700m.300m kw
b)Zamień na m kwadratowe :0,5km kw. 441a.6dm kw.306dm kw.56000cm kw.
0,056ha.
c)Zamień na dm kw:0,5m kw.25m kw.35cm kw.5061cm kw .0,35a.155000mm kw.
ZADANIE2
Uporządkuj rosnąco
32m kw .3200m kw. 0.3a. 0.00031ha.31000dm kw

3

Odpowiedzi

2010-01-20T18:56:15+01:00
A) 0.5 km. kw.=50ha 0.00004200 ha 0.38 ha 62.70 ha 49,1700 ha 0.0300 ha

b)500000m kw. 44100m. kw. 0.06 m kw. 3.06m kw 5.6000m kw 560m kw.

c) 50 dm 2500 dm 0.35 dm 50.61dm 3500 dm 15.5000 dm

zadanie 2
0.00031 ha 0.3a 32 m kw. 31000dm kw 3200 m kw
2010-01-20T19:06:19+01:00
A).
0,5km² = 50ha
4200cm ² = 0.000042ha
38a = 0.380000ha
6270a = 62.700000ha
491700m² = 49.170000ha
300m² = 0.030000ha

b).
0,5km² = 500000m²
441a = 44100m²
6dm² = 0.060000m²
306dm² = 3.060000m²
56000cm² = 5.600000m²
0,056ha = 560m²

c).
0,5m² = 50dm²
25m² = 2500dm²
35cm² = 0.350000dm²
5061cm² = 50.610000dm²
0,35a = 3500dm²
155000mm² = 15.500000dm²

zad.2
0.00031ha
0.3a
32m²
31000dm²
3200m²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:28:42+01:00
A) 0,5km²=50ha
4200cm²=0,0042ha
38a=0,38ha
6270a=62,7ha
491700m²=49,17ha
300m²=0,003ha
b)0,5km²=500000m²
441a=44100m²
6dm²=0,06m²
306dm²=3,06m²
56000cm²=5,6m²
0,056ha=560m²
c)0,5m²=50dm²
25m²=2500dm²
35cm²=0,35dm²
5061cm²=50,61dm²
0,35a=3500dm²
155000mm²=15,5dm²

zad.2
0,3a=30m²
0.00031ha=3,1m²
31000dm²=310m²
3,1m²<30m²<32m²<310m²<3200²m