Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T18:52:09+01:00
Ja rozumiem to tak:
-aby chwytać każdy dzień,
-korzystać z życia
-cieszyć się z chwili bo tylko ona sprawia że się uśmiechamy:)
2010-01-20T18:55:03+01:00
Chwytajcie dzień uczyncie wasze zycie niezwykłym .
to znaczy ze nie wolno marnowac zadnego dnia. :))))))))))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:55:10+01:00
Żyj pełnią życia i spraw,żeby było wyjątkowe
W czasach młodości doceniaj,że jestś młoda kożystaj z życia
życie jest kródkie i nie zmarnuj go. Spraw aby było wyjątkowe