Załączam dwa obrazki pierwszy to oryginał z którego trzeba usunąć znak wodny (pokazany na obrazku nr2. zaznaczony czerwoną linią) naj. za najlepszą prace

1. oryginał: http://img51.imageshack.us/img51/9629/misiooof.jpg

2. zaznaczone: http://img638.imageshack.us/img638/995/misiooof2.png

2

Odpowiedzi

2010-01-20T19:12:59+01:00
Mysle ze juz nie widac ze znak wony tam byl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:07:10+01:00
Napis był trochę nieostry to poprawiłem... No i znak wodny własnoręcznie usuwany, żeby nie było, że z gotowca pojechałem:P

http://img696.imageshack.us/img696/7215/misiooofdone.jpg