Odpowiedzi

2010-01-20T18:57:35+01:00
- hej jak się nazywasz
- marcin a ty
-karolina
- zostaniemy przyjaciółmi
-OK
-13 lat potem
-chcesz ze mną chodzić
- ok
-kocham cie
-ja cie też
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:03:05+01:00
Kiedys wyszłam na spacer, pomyslałam ze najlepiej pojsc do lasu. Spacerowałam i nagle zauważyłam malego pieska.. dziwne. Wziełam go na rece i głaskałam nagle usłyszała jakis głos dziewczyny , ktora wołała kogos po imieniu nagle zauwazyła mnie i pieska podeszła i powiedziała :
- czesc
- czesc . - odpowiedziałam- czy to twoj pies ?
- tak wyszłam na spacer i nagle cos zauwazył i uciekl bieglam za nim i znalazłam go tutaj. hehe - powiedzała .
- jestem Kasia - powiedziałam -
- a ja jestem Daria
- mozemy sie przejsc razem jak chcesz. ? - zapytałam .
- tak , chetnie :)
I tak wytworzyła sie nowa przyjazn , zostałysmy przyjaciolkamii i jestesmy wrecz nierozłaczalnee :)
1 1 1