Mam napisac odpowiedzi do pytan.
1.Przeciwstawiali się religijnej wizji świata i człowieka (9 kratek)
2.Święta... od dzieciątka Jezus (6 kratek)
3. Dokument utrwalony przez Sejm Czteroletni (11 kratek)
4 Obsadzanie stanowisk kościelnych krewynymi (8 kratek)
5 Modlitwa głęboko zanurzona w Bogu (12 kratek)
6. Brat ... Święty z Krakowa (6 kratek)
7.Tomasz z Anglii, Święty okresu odrodzenia (4 kratki)
prosze pomozcie mi, mam to na jutro i prosze wszystkie pytania zrobic

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:09:03+01:00
1. humaniści
2. Teresa
3. konstytucja
4. nepotyzm
5. kontemplacja
6. Albert
7. More
8 4 8
2010-01-20T19:29:32+01:00
1.nie wiem
2.TERESA
3.KONSSTYTUCJA
4.NEPOTYZM
5.KONTEMPLACJA
6.brat ALBERT
7.tomasz MORE





mysle ze nie zgłosisz ze jednego nie miałam:)

licze na naj
:]

5 4 5
2010-01-20T19:31:44+01:00
1. humaniści
2. Teresa
3. konstytucja to była
konstytucja 3 maja!!!
4. nepotyzm
5. kontemplacja
6. brat Albert
7. tomasz More
2 5 2