Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:58:38+01:00
Wydarzenia rozgrywają się w końcu XIX w. w Ameryce, w małym miasteczku St. Petersburg nad rzeką Missisipi.

Mam nadzieję że pomogłam licze na naj (;
pzdr
4 2 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T18:59:31+01:00
Wydarzenia rozgrywają się w końcu XIX w. w Ameryce, w małym miasteczku St. Petersburg nad rzeką Missisipi
1 1 1
2010-01-20T19:03:42+01:00
Wydarzenia rozgrywają się w końcu XIX wieku(od wiosny do wczesnej jesieni) ,w małym miasteczku St. Petersburg (w Ameryce) nad rzeką Missisipi.
1 4 1