Odpowiedzi

2010-01-20T19:01:34+01:00
3:4:5
3+4+5=12

1800:12=150

150*3=450
150*4=600
150*3=750

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:02:07+01:00
1800zł - 12części
xzł ----- 3 części

x=3*1800/12
x=450zł

1800zł - 12części
yzł ----- 4 części

y=4*1800/12
y=600zł

1800zł - 12części
czł ----- 5 części

c=5*1800/12
c=750zł
1 5 1
2010-01-20T19:10:12+01:00
Skoro skala jest 3:4:5 i wynosi 1800 zl
to mozna to zrobic tak
3x+4x+5x=1800zl
12x=1800 zl
x=150zl
czli ze
3*x=450 zl
4*x=600 zl
5*x=750 zl