Odpowiedzi

2010-01-20T19:01:21+01:00
Nazywał go tak, ponieważ rozszyfrował jego tajemniczą metodę egzaminowania uczniów przez niego. Nazwał go "szatanem", ponieważ żaden uczniów wcześniej tego nie rozszyfrował.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:05:17+01:00
.Adaś odkrył metodę stosowaną przez Profesora. Profesor pytał na każdej lekcji następująco 1, 11 i 21, potem 2, 12 i 22,wszyscy chłopcy dowiedzieli się o tej metodzie i uczyli się na lekcję na której będą pytani . Pewnego razu profesór pomylił sobie dni i wziął do odpowiedz nie te numery co trzeba. Wtedy wszystko się udało i profesor dowiedział się, że Adaś odgadł jego tajną metodę. Wtedy profesor powiedział, że na następny raz od napisze na kartce 3 numery, które będą odpowiadać i Adaś również miał na kartce napisać trzy numery, ponieważ profesor chciał się dowiedzieć czy Adaś jest na tyle sprytny. Adaś napisał numery, profesor także, gdy ujrzał kartkę Adasia zdziwił się, bo na obu kartkach były te same numery. Adaś zgadł numery, ponieważ wiedział, że profesor będzie długo nad tym myślał, jak go pokonać, Profesor wybrał 3 kolejne numery z dzennika, tak jak robił to na każdej lekcji, pomyślał, że Adaś ich nie odgadnie, bo to by było dla niego za trudne. I tak Adaś został "Szatanem"
2 3 2