Odpowiedzi

2010-01-20T19:06:31+01:00
Kłamczucha jest ksiazka pelna humoru. sa w niej zawarte wzruszajace momenty. :D
2010-01-20T19:08:12+01:00
KSIĄŻKA MAŁGORZATY MUSIEROWICZ,,KŁAMCZUCHA"
JEST BARDZO CIEKAWĄ LEKTURĄ.KSIĄŻKA NAPISANA JEST W BARDZO CIEKAWYM STYLU, PANI MAŁGORZATA OPISUJE W TEJ KSIĄŻCE PRZEŻYCIA KTÓRE NAM SIĘ CZĘSTO ZDARZAJĄ, ZAWIERA ONA TAKŻE DUŻO HUMORU
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:09:52+01:00
Jest to powieść młodzieżowa,dotyczy problemów dorastającej dziewczyny,która pragnie być samodzielna ,realizować swoje marzenia.
Powieść dotyczy takich problemów jak;
-dążenie do samodzielności dorastającej dziewczyny
-model domu rodzinnego,rodzina silnie związana miłością i autentyczną przyjaźnią
-wybór drogi postępowania w życiu .zasady kierowania się uczciwością i gotowością niesienia pomocy innym ludziom.
Porusza uczucia najbliższe człowiekowi i za to przede wszystkim namawiam do jej przeczytania nie tylko młodzież, ale także ludzi dorosłych, którzy zatracili najważniejsze ideały.
1 3 1