Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:07:13+01:00
Panie Jezu

W tej dzisiejszej modlitwie chcielismy CI podziekować za nasze rodziny za każdy dzień który z tobą przeżywamy.Abyśmy do konca w ciebie wierzyli i tobie ufali Prze Chrystusa pana naszego
amen
2010-01-20T21:20:52+01:00
Boże ty dajesz nam rodziców i rodzeństwo i chcesz, abyśmy otaczali ich miłością. Pomóż zgadzac się z nimi i ich kochac. Niech Duch święty prowadzi moją rodzinę po dobrych ścieżkach życia. Naucz nas Pani wzajemnej życzliwości, bezinteresowności, pomocy i współpracy i pomocy. Proszę Cię o to przez Chrystusa Pana naszego Amen.