Odpowiedzi

2010-01-20T19:05:11+01:00
Na wakacje zabrałabym ze sobą zdecydowanie powieść przygodową. Książki tego typu, są bardziej interesujące, otwierają wyobraźnię. Niekiedy można wyciągnąć z nich wiele ciekawych pomysłów, np. na spożytkowanie wolnego czasu, którego na wakacjach na pewno nie brakuje :)
2010-01-20T19:06:43+01:00
Na wakacje zabrałabym ze sobą powieść przygodową lub kryminał. Taka książka zabrałaby mnie w wyimaginowany świat nawet w środku dnia na piaszczystej plaży, kiedy przygrzewa słońce albo w zwykły dzień w fotelu ze szklanką zimnego napoju w ręku. Do tego fascynują te rodzaje literatury i myślę, że to właśnie jedną z takich powieści zabrałabym ze sobą.

To byłby koniec takiej wypowiedzi, ale mogłabyś podać za przykład ,,Eragona'' albo nawet ,,Córkę Czarownic''. ; ))
Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:14:48+01:00
Na wakacje najchętniej zabrałabym ze sobą powieść przygodową.
Nudząc się w letnie, ciepłe wieczory z przyjemnością przeczytałabym coś ciekawego.
Uważam, że książki o tematyce przygodowej mają bardzo rozwiniętą fabułę, przyciągają czytelnika.
W wolnym czasie poświęcam się właśnie literaturze.
Kupując lub wypożyczając książki sięgam właśnie po te, o tematyce przygodowej.
Wyjeżdżając zatem na wakacje, wybrałabym jedną z nich.