Przetłumacz na polski:
,,Mittwoch. Heute haben wir keinen Unterricht. Wir machen einen Klassenausflug-Tiergarten un dann Kino. Das ist toll! Ich nehme keinen Rucksack,kein Turnzeug, keine Bucher mit. Ich brauche nur eine Cola, ein Brotchen und Gummibarchen. Und jetzt schnell in die Schule! Ich mag Klassenausfluge. Sie sind immer so lustig! Unsere Lehrerin ist dann so locker und wir haben viel Spass. Meine Klasse wartet schon bestimmt. Schnell! Ich habe keine Zeit mehr! Endlich bin ich da! Aber... wo sind alle? Kein Mensch wartet draussen! Und kein Bus!Was ist los? Bin ich zu spat(2 kropki nad 'a')? Sind sie schon weg? Das ist doch nicht moglich!''

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:04:01+01:00
, Środa. Obecnie nie mamy żadnego wykształcenia. Jesteśmy przy ONZ wycieczkę-Tiergarten potem kino. That's great! Zgadzam się bez plecaka, nie gimnastyczne rzeczy, nie Bucher. All I need to koks, kanapki i Chen Gummibärchen. A teraz szybko do szkoły! Lubię wycieczki klasy. Są one zawsze so funny! Nasz nauczyciel jest tak spokojny i wtedy mamy dużo zabawy. Moja klasa czeka już ustalona. Szybko! Nie mam już czasu! Wreszcie jestem tutaj! Ale ... gdzie są wszyscy? Nikt nie czeka na zewnątrz! I nie autobusem, co się dzieje? Am I too late (2) kropki nad "? Are they gone? To nie tylko możliwe!''


1 1 1
2010-01-20T19:04:48+01:00
, Środa. Obecnie nie mamy żadnego wykształcenia. Jesteśmy przy ONZ wycieczkę-Tiergarten potem kino. That's great! Zgadzam się bez plecaka, nie gimnastyczne rzeczy, nie Bucher. All I need to koks, kanapki i Chen Gummibärchen. A teraz szybko do szkoły! Lubię wycieczki klasy. Są one zawsze so funny! Nasz nauczyciel jest tak spokojny i wtedy mamy dużo zabawy. Moja klasa czeka już ustalona. Szybko! Nie mam już czasu! Wreszcie jestem tutaj! Ale ... gdzie są wszyscy? Nikt nie czeka na zewnątrz! I nie autobusem, co się dzieje? Am I too late (2) kropki nad "? Are they gone? To nie tylko możliwe!''
1 1 1
2010-01-20T19:04:52+01:00
, Środa. Obecnie nie mamy żadnego wykształcenia. Jesteśmy przy ONZ wycieczkę-Tiergarten potem kino. That's great! Zgadzam się bez plecaka, nie gimnastyczne rzeczy, nie Bucher. All I need to koks, kanapki i Chen Gummibärchen. A teraz szybko do szkoły! Lubię wycieczki klasy. Są one zawsze so funny! Nasz nauczyciel jest tak spokojny i wtedy mamy dużo zabawy. Moja klasa czeka już ustalona. Szybko! Nie mam już czasu! Wreszcie jestem tutaj! Ale ... gdzie są wszyscy? Nikt nie czeka na zewnątrz! I nie autobusem, co się dzieje? Am I too late (2) kropki nad "? Are they gone? To nie tylko możliwe!''
1 1 1