Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:05:39+01:00
Zapraszamy do kupowania miękkich i wygodnych skarpetek dla dzieci od lat 7. Skarpetki te nosi się bardzo dobrze, bardzo dobrze przewodzą ciepło. Dobre w zimie, a w dodatku za przyzwoitą cenę. Spraw swojemu dziecku naprawdę użyteczny prezent!

mam nadzieje że pomogłam ;>
Najlepsza Odpowiedź!
  • zazu
  • Rozwiązujący
2010-01-20T19:07:19+01:00
Drodzy rodzice o to nasz produkt dla waszych pociech ,sa to skarpetki antyposlizgowe ze 100% bawelny wasze maluchy beda mogly biegac a wy nie bedziecie sie obawiac ze sie poslizgna .




ewentualnie to
mamo mamo jola ma takie fajne skarpetki ,rodzice jej kupili w galeri ja tez chce takie sa przyjemne w dotyku i jola powiedziala ze nozka przez nie moze oddychac .-chce takie mamusiu