Odpowiedzi

2010-01-20T19:08:21+01:00
Zaproszenie

Zapraszam szanowną dyrekcję na przedstawienie związane z obchodem dnia 19 stycznia. Przedstawienie odbędzie sie na sali gimnastycznej w naszej szkole. 19 stycznia o godzinie 15,20.

Samorząd uczniowski
1 5 1
2010-01-20T19:09:08+01:00
Uwaga1 uwaga!

przestawienie ....... odbedzie sie 21.01.10 w szkole .......
o godz..... zapraszam serdecznie i napisz troche o tym przectawieniu o cyzm jest ? i np;. czy uda mu sie urotować wioske sami zobaczcie ...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:09:27+01:00
ZAPROSZENIE !!!
Serdecznie zapraszam ... na przedstawienie (np.szkolne) , które odbędzie sie dnia 20.01.2010 r . Godz: 15 :00 .Bardzo prosze o potwierdzenie przybycia ... Serdecznie zapraszam
Magda
1 5 1