Mam napisać po angielsku co będe robić w ferie.
Chce napisać ze bede chodzic do kina,jeździć na łyżwach i na sankach oraz spotkac sie z przyjaciółmi.Pojade do dziadka na wieś,gdzie będe się bawić z mim kotem.Będe udować igloo,rzucać się śnieżkami i pomoge cicii w odśnieżaniu chodnika.

Może to być w present simple,past simple.past contious a najwazniejsze w futchure.Jeśli ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co moge robic w ferie to prosze o dopisanie i o przetlumaczenie na polski.Dziekuje

2

Odpowiedzi

2010-01-20T19:22:38+01:00
I walk to the cinema, for skating and tobogganing as well as meet with przyjaciółmi.Pojadę the grandfather to the countryside, where I will play with a mime pretending you kotem.I igloo, throw the snowballs and help my aunt in odśnieżaniu sidewalk.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T20:04:38+01:00
I intend to spend winter holidays with his grandfather, in the countryside. I will be going to the cinema, toboggan and ice skating and hanging out with friends. I will play with my cat. Build an igloo, to let it snowballs and I will help in cleaning the sidewalk. In the evenings I shall read a book and then sleep full on wonder what will happen the next day...


Prosze ostatnie zdanie to: Wieczorami będe czytać książki a potem zasnę pełna/y zachwytu co stanie się następnego dnia.
2 4 2