Odpowiedzi

2010-01-20T19:06:59+01:00
Panie Jezu przepraszam za wszystkie moje złe uczynki wobec całej rodziny
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:09:35+01:00
Ma być top modlitwa mówiona ? Napiszę mówioną ;P


Panie Jezu .
W dzisiejszej modlitwie chciałabym przeprosić Cię za wszystkie grzechy jakie wyrządziłam swojej rodzinie i Tobie.
Postanawiam poprawę , wiem że postąpiłam bardzo niesłusznie.
Przebacz mi Boże te grzechy i obiecuję że nigdy tego nie zrobię . Amen
9 3 9