Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:16:38+01:00
Czemu człowiek o wiele częściej wybiera zło od dobra? Oto jest pytanie. Moim skromnym zdaniem dlatego, że ludzie czasem boją się mówić prawdę. Bo kłamstwo to grzech i przede wszystkim zło. Ludzie chcą się wyróżniać. Jak np. sławne gwiazdy zostały sławne tylko, że zrobiły coś złego lub to dalej robią. Czasami też tak jest, że jest się mocnym w grupie a bez niej się jest słabym. Już wtedy się boimy robić coś złego bo jakby co nie mamy na kogo zrzucić winy.

Pozdrawiam!!!!
1 5 1
2010-01-20T19:19:27+01:00
Człowiek czasami nie dostrzega przemiany z dobra do zła, lub sądzi że tak jest wygodniej dla niego. Często robi to dla zabawy, a także by zaimponować innym.
2010-01-20T19:21:24+01:00
Człowiek częściej wybiera zło , ponieważ gdy zrobi coś złego , woli to chować w tajemnicy . Ten człowiek myśli , że lepiej jest powiedzieć żle , ale czy na pewno . Myśli , że to zło nie wyjdzie na jaw , ale ono wyjdzie . Kryje się , bo boi się ,że Pan Bóg zrobi mu coś złego , ale Stworzyciel go kocha . Stworzyciel prosi o to , żeby on powiedział prawdę . Bo , przecież i tak zło wyjdzie na jaw .