Odpowiedzi

2010-01-20T19:11:51+01:00
Wybiera częściej zło, ponieważ myśli że to jest taka fajna rzecz. Jak się zrobi coś złego to jesteśmy z siebie dumni a nie powinniśmy.Rzadko teraz w dzisiejszych czasach znaleźć osobę, która robi wszystko dobre:)
2010-01-20T19:12:35+01:00
Ludzie zagubieni, potrzebujący pomocy bardzo często nieświadomi tego co robią wybierają zło od dobra .
Czynią to nie wiedząc jaką krzywdę wyrządzają światu.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:14:13+01:00
Człowiek wybiera częściej zło od dobra, ponieważ jest tego nieświadomy lub boi się, że jak zrobi dobrze to inni go wyśmieją. Aby być dobrym człowiekiem trzeba pokonać dużo trudności. Np. Na ulicy stoi i prosi o pomoc biedna kobieta z dzieckiem. Ty jej pomożesz przy obecności swoich najlepszych kumpli. Nie którzy zaczną się śmiać, że po co jej pomagasz. Ale inni potwierdzą twoje zdanie.
14 3 14