Odpowiedzi

2010-01-20T19:20:24+01:00
Jeżeli 25/100 - (25%) to blondyni, a brunetów jest więcej o 2 czyli jest ich 27%. szatynó jest 14, czyli w procentach 100% - 25% - 27%=48%
48to 14 osób.
używając proporcji
100-x
48-14
48-1400/:2
xw przybliżeniu równa się 29...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:36:28+01:00
Można zrobić tak:
14osób to 50%
połowa z tego to 7
ale brunetów ma być o dwa więcej więc
7-2=5
7+2=9

9+14+7=30

w klasie jest 30 osób.