Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:23:57+01:00
I would like can go on vacation over as there there is very curiously and I would like to see if (or) something is changed on beach in the course of winter but there I would like to tour e.g. antique churches can some (certain) old palaces but first of all, there I would like to rest .
1 5 1
2010-01-20T19:31:41+01:00
Chciałbym na ferie pojechać do Krakowa. Jest to piękne, stare miasto słynące z zabytków.
Zwiedzłbym tam Kościół Mariacki, który jest jednym z najsłynniejszych zabytków tego miasta. Poszedłbym też do Sukiennic czyli budynku w którym znajdują sie karmy i stoiska. Kupiłbym sobie tam przerózne pamietki.
Nastepnym celem mojej wycieczki po krakowie byłby Wawel położony na lewym brzugu Wisły. Zszedłbym też do Smoczej Jamy gdzie zrobił bym sobie mnóstwo zdjęć. Teraz udałbym sie do Zoo i ogladał zwierzęta z całego świata.
Na samym końcu poszedłbym do aquaparku gdzie godzinami jeździłbym na zjeżdżalni i pluskał w basenie