Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:42:21+01:00
Maltoza- dwucukier redukujący-zbudowana z 2 cząsteczek glukozy połączonych wiązaniem α(alfa) -1,4-glikozydowym

Laktoza-dwucukier redukujący-zbudowana z β-D-galaktozy i α-D- glukozy połączonych wiązaniem β-1,4-glikozydowym

sacharoza-dwucukier nieredukujący-zbudowana z cząsteczek glukozy i fruktozy połączonych wiązaniem α-1,4-glikozydowym
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:45:51+01:00
A) glukoza i glukoza
redukujace
b)glukoza i galaktoza
redukujące
c) glukoza i fruktoza
nieredukujace
1 5 1