Odpowiedzi

2010-01-20T19:24:29+01:00
Moich niepowodzen było duzo ale sukcesów tez !
Zawsze kiedy zaliczyłam porazke to wtedy to mnie zachęcało do pracy i lepszych wyników w nauce i nie tylko i zawsze potem dotarłam do swojego celu ;pp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:24:43+01:00
W pierwszej klasie odniosłam dużo sukcesów naukowych takich jak piątki na koniec z jakiegoś przedmiotu. Sukcesy nie były jednak jedynymi moimi osiągnięciami. Nie raz , nie dwa spotkały mnie porażki i niepowodzenia w szkole. Jedynka ze sprawdzianu również się trafiła. Nie było jednak najgorzej , mam nadzieje że w drugim semestrze pójdzie mi znacznie lepiej. ;)
1 5 1