Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:27:21+01:00
Liczę przkątną kwadratu o boku 5
d²=5²+5²
d²=50
d=5√2
O boku 3:
d'=3√2
różnica
d-d'=5√2-3√2

Odp: Ta przekątna jest dłuższa o 2√2
2010-01-20T19:27:35+01:00
Kwadrat o boku 5 ma przekątną 5√2, natomiast kwadrat o boku 3 ma przekątną 3√2
Przekątna jest dłuższa o 2√2
2010-01-20T19:28:27+01:00
Przekątna kwadratu a √2
kwadrat1 przekątna-5√2
kawadrat2 przekątna- 3√2

5√2-3√2=2√2 ---> O tyle jest dłuższa