Daje najlepszeee ; }

Proszeem żeby ktoś to rozwiązaał

W każdym zestawie jest tylko jedna liczba pierwsza . Znajdz ją .
a) 672 , 673 , 674 , 675 , 676 .
b) 2000 , 2002 , 2002 , 2004 .
c ) 2995 , 2996 , 2997 , 2998 , 2999
Ostatnie zadankooo
Jakie cyfry jedności może mieć trzycyfrowa liczba pierwsza ? A jakich napewno nie może mieć ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:49:15+01:00
Odp ;
a) 673
c) 2999
b) jeśli tam zamiast drugiego 2002 jest 2003 to odp 2003 ;)
Trzycyfrowa liczba pierwsza powinna miec w jednościach cyfre nieparzysta .
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:51:37+01:00
A)673, b)nie ma c)2997


na pewno może mieć 2,4 ,5,6,,7,9,8
nie może mieć 3,1,
1 1 1