Odpowiedzi

2010-01-20T19:27:33+01:00
TAK. Po pierwsze-kontakt z kulturą. Po 2-umiejętność zachowania się w towarzystwie. Po 3- szacunek dla wizji reżysera, który dany film stworzył. Po 4- inaczej odbiera się film w sali kinowej, pełnej dobrego sprzętu dźwiękowego i na dużym ekranie, niż np. w telewizorze czy na komputerze. Po 5- możemy się oderwać od tego co robimy codziennie i na jakieś 2 godziny znaleźć się w innym, wyimaginowanym świecie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:27:58+01:00
Według mnie warto chodzić do kina, ponieważ poprzez oglądanie filmów możemy się wiele nauczyć. Jest to doskonałe wykorzystanie wolnego czasu. Filmy historyczne mogą nam się przydać. Niektóre filmy mają zawarty sobie przekaz, który może nam pomóc w życiu. Kino jest ośrodkiem kulturystycznym, gdzie powinniśmy chodzić, aby przebywać z ludźmi a w przyszłości móc samemu tam chodzić.

nie wiem, starałam się . :D
POWODZENIA :*
1 5 1