Odpowiedzi

2009-09-30T17:11:11+02:00
Wczoraj na lekcji języka polskiego czytaliśmy mit o początku świata.
Marek powiedział mi że Kaśka złamała nogę,później okazało się że to tylko mit.
Większość uważa że rudzi ludzie są wredni zazwyczaj okazuje się to mitem.
62 3 62
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T17:11:34+02:00
Mit
1. «opowieść o bogach, demonach, legendarnych bohaterach i nadnaturalnych wydarzeniach, będąca próbą wyjaśnienia odwiecznych zagadnień bytu, świata, życia i śmierci, dobra i zła oraz przeznaczenia człowieka»
2. «ubarwiona wymyślonymi szczegółami historia o jakiejś postaci lub o jakimś wydarzeniu»
3. «fałszywe mniemanie o kimś lub o czymś uznawane bez dowodu»


zdania:
1.) Na lekcji przerabialiśmy mit o Odyseuszu.
2.) Wszyscy mówili ,że Klaudia pali papierosy, jednak ja wiedziałam że to zwykły mit
3.) Wcale nie kłamię i nie opowiadam mitów, pieniądze napewno ukradł on.
119 4 119
2009-09-30T17:12:09+02:00
1. «opowieść o bogach, demonach, legendarnych bohaterach i nadnaturalnych wydarzeniach, będąca próbą wyjaśnienia odwiecznych zagadnień bytu, świata, życia i śmierci, dobra i zła oraz przeznaczenia człowieka»
2. «ubarwiona wymyślonymi szczegółami historia o jakiejś postaci lub o jakimś wydarzeniu»
3. «fałszywe mniemanie o kimś lub o czymś uznawane bez dowodu»

Ad. 1 Mit o Demeter i Korze opowiada o wielkiej miłości macierzyńskiej.
Ad. 2 Kaśka opowiada ostatnio mit o tym jak Andrzej podpalił sobie rękaw na ognisku.
Ad. 3 Ale ta Basia mity wymyśla: mówi, że Ania ostatnio dostaje same jedynki z matematyki a przecież Anka ostatnio tłumaczyła mi funkcje.
40 3 40