Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-22T22:04:49+01:00
1. Zakochanie się Malczewskiego w księżnej.
2.Wyjazd do Genewy.
3.Porzucenie Malczewskiego.
4.Postanowienie samobójstwa.
5.wejście na gorę.
6.zrezygnowanie ze śmierci.


myślę że pomogłam :)))))))) POZDRAWIAM !!!!!
6 4 6
2010-01-22T23:21:25+01:00
1. Miłość Malczewskiego do dziewczyny .
2.Podróż do Genewy.
3.Porzucenie Malczewskiego.
4.Plan samobójstwa.
5.Wędrówka na szczyt.
6.zrezygnowanie ze śmierci.
7 3 7