Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:35:01+01:00
Napisz że szanujesz innych bliźnich xD i nie zabijasz, szanujesz rodziców nie wymawiasz imienia boga na daremne, że nie cuzołożysz i nie kradniesz a w niedzielę chodzisz do kościoła. To zawsze dział :) aha i że wierzysz w Boga :)) i że kochasz przyrodę i ją szanujesz :)



pozdro
2010-01-20T19:35:15+01:00
Masz gg 11116867. tam wszystko uzgodnimy :D