Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:42:14+01:00
Zrób se karteczki z jednej ztrony państwo z drógiej stolica metoda sprawdzona przez całą klase.
19 3 19
2010-01-20T19:43:02+01:00
Miałam na dziś się ich nauczyć na 6 z geografi. Wpatruj się w mapę zapamiętaj mniej więcej co gdzie jest. a stolice sobie kojarz. na przykład ja zrobiłam tak
Litwa stolica Wilno
Łotwa stolica Ryga
Estonia stolica tallinn
skojarz sobie "jak będę pił wino i jeść ryż będę gruby w tali "

:)) powodzenia
16 3 16