Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T17:20:37+02:00
- kiedy samochód płonie i może wybuchnąć
- kiedy stoi w miejscu, w którym grozi niebezpieczeństwo ze strony innych pojazdów
- kiedy stan osoby poszkodowanej wymaga natychmiastowej reanimacji
2009-09-30T17:46:40+02:00
Osobę poszkodowana nalezy wyciagnac z uszkodzonego pojazdu jedynie tylko w tedy gdy jej zdrowiu grozi niebezpieczenstwo zagrozenia zycia czyli, np gdy pojazd moze sie zapalic.