Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T19:47:41+01:00
Skala 1:1

38,7 km - długość rzeki

Skala 1:500000

38,7 : 500000 = dlugosc rzeki. = 0,0000774

5 2 5
2010-01-20T19:48:27+01:00
Oj sorki źle przeczytałam zadanie ;-)

1cm-500 000cm -> 500m -> 5km
38,7km:5=7,74cm

7,74cm-> tyle rzeka wynosi na mapie ;-)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:49:02+01:00
1cm-500 000cm
1cm-5 000m
1cm-5km
38,7km:5=7,74cm
Odp. Długość rzeki na mapie będzie wynosić 7,74cm.
10 4 10